onsdag 10 oktober 2007

Vanlig men seg förkylning

Jahapp. Då har jag varit hos läkaren som konstaterade att det var vanlig förkylning och att värken i lungan troligen berodde på att jag hostat mycket. Det går visst många långvariga förkylningar nu, vilket jag iof redan visste eftersom de flesta på jobbet varit eller är sjuka. Alla utom de som provsmakar mest på jobbet, de håller sig mirakulöst friska.

Det är ju bra att det inte var något annat men samtidigt tröttsamt att det inte går att göra något mer än att vänta och vila. Jag fick ta en massa prover och det känns ju bra att de kollar upp allt ordentligt iaf. De kollade järnvärdet också och nu är jag uppe på 122 så tabletterna verkar ju hjälpa.

Fortfarande blir jag helt slut av att röra på mig så nu ska jag vila en skvätt innan jag fortsätter jobba. Tack och lov har jag fått uppkopplingen mot jobbet att fungera så jag kommer åt alla mina filer. Snacka om att det underlättar att slippa åka in!

Inga kommentarer: