fredag 19 oktober 2007

Fredag igen

Ännu en arbetsvecka till ända... de passerar fort, alldeles för fort! Jag sitter dock kvar på jobbet lite och väntar på moster som är på väg från Uppis.

Vi är hundvakt åt Ceasar eftersom matte är på konferens i Gällivare av alla ställen. Det är jättemysigt och pojkarna har haft kul ihop och inte bara busat utan myst också. Det verkar inte göra någon skillnad alls att våra pojkar är kastrerade, inte vad vi har märkt iaf.

Eftersom pojkarna har tratt så har de sovit i sängen (det blir för trångt i korgarna verkar det som) hela nätterna. Första natten låg Ceasar också där större delen av tiden, vilket resulterade i att jag hade TRE hundar på min sida! Eller som jag påpekade för M (som låg och vräkte sig på sin sida): vi är FEM personer på min halva ;-)

Men i natt var Ceasar lite klokare och lade sig i Tages korg istället och sussade gott hela natten. Kan tänka mig att han också tyckte det var lite trångt i sängen...

Höfterna har (peppar, peppar) inte bråkat alls, men då har jag också ansträngt mig att variera vilken sida jag ligger på. El Knoddo är inne i en aktiv period igen och det sparkas rätt rejält nu. Extra kul är det att den är så stor nu att det känns på flera ställen samtidigt! Hittills har det inte varit obehagligt heller, bara mysigt.

Inga kommentarer: