måndag 8 oktober 2007

Dumma dumma förkylning

En vecka och en dag. Så länge har den här förkylningen envisats nu. Jag mår visserligen bättre men inte helt bra och är fortfarande hemma från jobbet. Jag har dock jobbat ett par timmar med sånt jag kan göra hemifrån. Men näsan är täppt och halsen hostig och huvudet trött så nu ska jag gå och vila lite igen.

Bortsett från förkylningen lider jag av lätt Facebook-stress. Alla pratar om det, alla verkar ha tid att lägga upp fotoalbum och skicka små meddelanden. Själv känner jag mest jag orkar inte. Visst gillar jag tanken och det är kul att kunna se kompisarnas foton. Men att själv spendera ännu mer tid vid datorn... näe. Men det kanske vänder en vacker dag, vem vet. Om inte annat så kommer vi ju att ha en ny liten fotomodell i familjen nästa år :-)

För övrigt längtar jag till sommaren...

2 kommentarer:

Anonym sa...

VÅGA VÄGRA FACEBOOK!!
det är allt jag säger

Jag har kontakt med mina vänner ändå :)

Det är min högst personliga åsikt.
*Kram*

Matilda sa...

Att inte hänga på Facebook kallas att ha ett liv. :-)

Hoppas förkylningen går över snart!