onsdag 3 oktober 2007

Nu är jag leds

Jag vet. Man ska inte gå tillbaka till jobbet för tidigt. Men det är svårt att stanna hemma när man har mycket att göra och dessutom viktiga möten. På eftermiddagen var jag dock yr och rätt risig så imorgon tänker jag bara gå på det viktiga planeringsmötet som jag tror tar slut vid lunch. Sen ska jag hem och sova, annars blir jag väl aldrig frisk.

Kollegan bredvid är också krasslig (men på jobbet) och chefen mittemot såg inte heller pigg ut och gick hem efter lunch. Det verkar som att Vindaloon inte botar förkylningen, bara skjuter upp den någon dag.

Well well. Efter att ha vilat på soffan en stund mår jag bättre och nu ska jag avsluta en liten mössa innan jag går och lägger mig. Undrar om jag klara mig utan nässprej ett litet tag till...

Inga kommentarer: