måndag 22 september 2008

Vad hade du svarat?

Jag vet inte om det är jag som är trög (alternativt arbetsskadad) men jag tycker inte att den här formuleringen är klockren:

"Visa inte detta meddelande nästa gång?"

Svarsalternativen var Ja eller Nej, men menar de "Nej, visa inte detta meddelande nästa gång" eller menar de "Ja, visa inte detta meddelande nästa gång"? Vad hade du svarat om du inte ville se meddelandet igen? Jag svarade fel.

Annars är jag supernöjd med mobilen och GPSen verkar riktigt bra att ha. Så sent som i lördags saknade jag en karta när jag var på stan!

Dock undrar jag varför de tagit bort smileyfunktionen när man messar. Nu måste jag ju använda tre knapptryckningar istället för en. Antalet smileys i mina mess kommer nog att minska om man säger så. Dessutom har jag lyckats radera en massa nummer när jag skulle kopiera över dem. Det blir intressant när man från mess från folk och man inte vet vem det är ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Nokiamodell har du?

e sa...

6220