onsdag 17 september 2008

Arbetsveckan slut!

Jag har nu jobbat fem dagar och redan hunnit jobba över ;-) Men det var rätt roligt så det är ok. Överhuvudtaget är det rätt kul på jobbet nu. Jag har inte hunnit börja irritera mig alltför mycket på dålig planering och annat onödigt strul, utan lallar glatt på med mina uppgifter. De känns dessutom roligare än vanligt eftersom det var länge sen jag höll på.

Väl hemma fick jag äntligen krama gulleman som sken som en sol. Gullepappan var också glad och gullehunden viftade på hela kroppen. Det ska bli skönt att vara hemma imorgon. Jag ska ta igen det Leogos jag missat och på eftermiddagen ska svärisarna passa honom medan jag går på gymmet för personlig instruktion. Sen ska jag försöka ta mig iväg åtminstone en kväll i veckan och hoppas att nacken ska tacka mig snart.

Leo har fått lättare att somna igen, efter en jobbig fas, och sover bättre på natten också. Skönt! Fast jag vaknar förstås ändå och undrar varför inte han gör det ;-)

Inga kommentarer: