tisdag 1 januari 2008

Nyårsdagströtthet

Det har varit en lugn dag. Först softade vi framför tv:n där vi såg det över förväntan intressanta naturprogrammet om ett fikonträd. Bättre än det låter faktiskt! Sen drabbades jag av sällskapsspelslust och lurade hit både Micromatte samt MoP för en omgång av värsta språket. Riktigt kul, särskilt som jag och Micromatte vann ;-)

Mamma hade med en paj hon bakat av färdig pepparkaksdeg, äpplen och fikon. Otroligt god men jag undrar om hon inte lagt till sömnmedel för sen blev vi väldigt trötta allihop. MoP och jag tog en snabb titt på JoNs lägenhet men nu blir det nog inte mycket mer gjort innan jag kryper till sängs igen. Sov riktigt länge i morse, men med tanke på att jag vaknar minst varannan timme så blir det ändå inte så bra sömn. Toarundorna är ännu tätare nu sen bebin har sjunkit ner.

Inga kommentarer: