torsdag 14 augusti 2008

Snart är det dags!

Imorgon får vi nycklarna, nycklarna, nycklarna... imorgon får vi nycklarna, trallallallalaaa! :-)

M har firat födelsedagen med att springa långpass (ibland undrar jag om han är riktigt frisk?) så jag och pojkarna är fortfarande ensamma hemma. Leo somnade dock fint efter gröt, promenad sittandes i selen, besök hos A och C, byte till pyjamas och därefter amning. Att hitta den där magiska punkten då han somnar lätt är lite som att försöka navigera i London med en karta över Oslo. Ibland hittar man rätt ändå ;-)

Nu har han dock hunnit vakna och bli omsövd... tre nedläggningsförsök senare sover han fint i spjälsängen igen. Kanske för natten, eller så vaknar han om ungefär en halvtimme igen. Nu är dock M hemma så det blir hans tur isåfall.

Medan jag satt med sovande Leo i famnen (det är större chans att lyckas med nedläggningen om han får sova en stund) passade jag på att göra testet jag hittade hos Ina. Kul!

Läs resultatet här >>

Och imorgon får vi nycklarna!!! :-D

2 kommentarer:

Matilda sa...

INFJ alltså?

e sa...

Jepp, det är jag och Ghandi :-)