fredag 14 december 2007

Sooooovmorgon väntar

Sådärja. Då har jag jobbat sista arbetsdagen (och blivit bjuden på tårta och kramar) och faktiskt hunnit avsluta allt viktigt. Jag ska visserligen jobba en liten skvätt hemifrån, och dessutom besöka kontoret ett par timmar för att hjälpa ersättaren komma in i jobbet lite. Men på måndag ska jag och Tage sova precis hur länge vi vill :-)

Det känns konstigt att sluta jobba, särskilt som vi på sista mötet idag pratade om allt spännande och nytt som händer nästa år. Fast jag kan ju inte påstå att det som händer här hemma kommer att vara mindre spännande...

Vi har firat med ugnsstekt lax, sallad och gott bröd samt skålat i alkoholfritt vin. Micro med matte gjorde oss sällskap och sen blev det glögg och pepparkakor framför På spåret. Martin gav programmet en motvillig chans, men är tyvärr fortfarande inte omvänd. Tur det finns vänner som det också är panchis-varning på ;-)

Apropå det så ska jag nu vattna blommorna och sen sätta mig att brodera lite på ullen jag och T tovade förut. Varför vänta tills man är 65 med att ha kul?!

Inga kommentarer: