torsdag 13 december 2007

Gläns över sjö och strand...

Ikväll ska jag på efterlängtat Luciafirande. Inget ger väl så mycket julstämning som just det? Skulle vara pepparkakor, lussekatter och glögg isåfall. Och julpynt ;-)

Fast faktiskt har jag sett ett luciatåg redan i morse! När jag lämnat Tage hos dagmatte och går till tunnelbanan passerar jag nämligen ett dagis och i morse var alla ungarna ute och lussade för föräldrarna. Det såg riktigt gulligt ut men jag hade ett morgonmöte så jag kunde inte stanna och tjuvtitta.

Idag var det magbesiktning igen och jag fick godkänt igen (till skillnad från bilen som jag besiktigade förra veckan och vi sen fick lämna på verkstad...). Två cm större mage än för två veckor sen, bra blodtryck osv. Jag känner mig piggare också, vilket jag misstänker hänger ihop med att det bara är en arbetsdag kvar!

Inga kommentarer: