torsdag 22 maj 2008

Men vad f-n?!

Nyss när jag låg och kvällsammade lillskruttet funderade jag på att jag återigen var öm i höger pekfinger, nedersta leden. Sen började jag knappa iväg ett mess åt Martin och insåg plötsligt varför jag var öm. Jag böjer pekfingret bakåt i en konstig vinkel när jag messar och har helt enkelt drabbats av SMS-finger! :-/

Förkylningen är på väg bort och det känns som en ny värld öppnat sig! Jag är lite snorig och nyser men den hemska mattheten, huvudvärken och svettningarna försvann under dagen och jag börjar känna mig mer normal. Även Skruttas verkar bättre, han är piggare men har fortfarande oanade mängder segt snor i sin lilla näsa. Hon som kom på Näs-Fridan är verkligen ett geni.

Tage har varit hos M idag men jag och Leo hämtade honom själva på eftermiddagen och tog sen en liten promenad med Micro och Micromatte. Solen sken och den trötta dagen igår känns väldigt avlägsen. Hoppas det dröjer länge till nästa gång!

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Måste köpa en sån. Vi var också förkylda förra veckan. Jag kör med Renässans nässpray och hoppas att bebisen nyser!