tisdag 20 november 2007

Snart nya braxer!

Ibland lönar det sig att hålla sig framme! Jag fick ett mejl från en kompis om att en klasskompis till henne sökte modeller till sin klädkollektion för gravida. Eftersom jag inte är särskilt "fotogenisk" tvekade jag först, men sen tänkte jag att vad fan! Med bra fotograf kan ju resultatet bli rätt bra ändå har jag upptäckt. Dessutom lockade lönen i form av kläder...

Jag skickade några provbilder (bröllopsfotona plus nån magbild) och sen skulle hon höra av sig när fotografen gjort sina val. Idag kom mejlet. Jag är inte en av de fyra som ska fotas, men däremot vill hon ändå ge mig ett par byxor!

Kan det bli bättre? Jag får ett par fina brallor utan att behöva synas i bild! Det är dessutom extremt bra tajming eftersom jag vuxit ur mitt ena par bra jeans och är hänvisad till endast två par byxor (varav det ena är lite för tunt och somrigt)! Jag har snickisarna också iof, men dem vill jag inte ha på jobbet. Det känns lite svårt att bli tagen på allvar om man klär sig som en jättebebis ;-)

Självklart får tjejen lite gratisreklam ---> Cecilja S

1 kommentar:

Unknown sa...

ooh! gratis är alltid gott :-)