torsdag 26 november 2009

Klappat och klart här med

Inspirerad av c-syster plockade jag igår fram påsarna med paket vi köpt till Leos kalender. Tack vare bidrag från c-syster (teservis med MYCKET irriterande ljud... numera dämpat med tejp) och från mamma så räckte paketen precis! Jag fick till och med slå in två glitterkritor i samma paket!

Det ska bli väldigt spännande att se vad han säger om kalendern... och framför allt om konceptet att öppna ett paket om dagen, inte fler...

Jag brydde mig inte om att numrera paketen i år, utan han får bara välja vilket han vill istället. Även om han är en ovanligt intelligent pojke så är han inte så bra på siffrorna ännu ;-) Innehållet är en blandad kompott: tandborste, glitterkritor, måååånga leksaksbilar (jag tror grävskopan kommer göra succé, mamma!), mugg, skål och som sagt teservisen som jag delat upp och slagit in i olika paket. På tisdag är det dags!

1 kommentar:

Hanne sa...

I fjol forsvann alla paket rätt snabbt. Undrar hur det blir i år, om A fattar konseptet och det finns kvar en paket till julafton också...