torsdag 19 november 2009

Gaaaah!

Vissa dagar kanske man borde ha stannat hemma i sängen istället för att gå till jobbet. En av kollegorna påpekade i morse att jag såg trött ut, trots att jag i själva verket kände mig ovanligt pigg. Mycket mystiskt tyckte jag, ända tills jag fick syn på mig i en spegel. Jag har HELT glömt bort att sminka mig idag! Noll mascara = noll ögonfransar… och ett mycket trött utseende.

Sen var det dags för lunch och jag hade för ovanlighets skull ingen lunchlåda utan ska hänga på några kollegor för att hämta thaimat. Då gör jag nästa upptäckt: ingen plånbok i väskan! Den ligger givetvis kvar i fleecejackan sen jag var till Tempo igår. Då jag för övrigt fick gå hem och HÄMTA plånboken eftersom det visade sig i kassan att jag inte tagit den med mig.

Jag vet inte, kan foster äta upp mammans hjärnceller?

1 kommentar:

Lina sa...

Så, nu är kl 01:12 och jag har skummat igenom hela din blogg.

Läs min: http://lina.bingmert.se