onsdag 9 september 2009

090909

I morse lekte Leo med sina femtielva traktorer och bilar medan jag i godan ro läste DN och drack min kopp Gregg's-kaffe med mycket mjölk (kaffesuget är tillbaka, dock endast med mjölk och helst Gregg's. Tack och lov kom L8 med två nya påsar när hon var här). Rätt vad det var dök det upp en traktor på tidningen. Så en till och en till, tills trafikkaoset var ett faktum. Men Leo var nöjd iaf. Senare lyckades jag muta honom med ekonomidelen som hade en massa bilder på bilar, så han läste den på golvet och jag fick ha nyhetsdelen ifred.

Vi har haft en livlig och trevlig dag med besök hela eftermiddagen. TT har varit här och lekt, sen kom farmor (som möttes av en puss!) och lite senare morfar (som också fick puss efter en liten stund). Leo var väldigt nöjd och glad, men snubbeltrött framåt kvällen, så han fick varva ner lite framför bolibompa eftersom jag inte ville lägga honom redan kl 18. Fast först åt han så stora lass pyttipanna att vi nog får överväga att ge honom det varje kväll istället för gröt!

Idag är det förresten nästan vår bröllopsdag, fast upp-och-ner. Inte illa va?

Inga kommentarer: