onsdag 25 april 2007

Vitvaror på plats, till sist

ExpeRten jobbar på och köket börjar verkligen arta sig. Det är väldigt spännande att komma hem från jobbet för varje dag har det hänt något nytt!

Idag kom vitvarorna som skulle ha kommit i fredags. MediaMarkt hade inget svar på varför de inte kom i fredags, för de hade varorna hemma på torsdagen. Det vet jag säkert för de ringde och sa det på torsdagen.

Hur som helst, idag var det alltså dags. Vi hade såklart beställt hemleverans och allt de sa var att någon måste vara hemma och öppna. I fredags hade det varit jag men nu är ju alltså expeRten där så jag slapp ta ledigt från jobbet. Och jag får väl tacka min lyckliga stjärna för att de inte kom i fredags trots allt. De hade nämligen bara skickat en (1) snubbe! ExpeRten fick alltså hjälpa till att kånka en kyl, en frys och en tvättmaskin uppför tre trappor.

Gissa om MediaMarkt kommer att få samtal?

Inga kommentarer: