tisdag 24 april 2007

It takes a fool to remain sane

Aaaah. Jag kan inte låta bli att bli glad av Ola Salo. I söndags var jag och J på Debaser och såg honom hjula på scenen :-)

Jag måste ju erkänna att jag gillar de gamla låtarna bäst. Kanske särskilt It takes a fool to remain sane eftersom den är så starkt förknippad med bästa-kollegorna M, S och K på första sunkiga byrån. Det var verkligen en sjuk värld där, och varje gång vi hörde låten på radion höjde vi volymen för det var vår sång.

Uppträdandet var bra, med klädbyten och trevligt mellansnack. Till vår stora förvåning var vi inte heller de enda tanterna i publiken! Det var en bra mix av folk och vi skymtade även Sahara Hotnights. Inte för att de är tanter, men ändå :-)

På väg hem stod jag och väntade på rätt tåg på Slussen och vem kommer knallande där om inte C-syster på väg hem från London. It's a small, small world.

Inga kommentarer: