söndag 22 april 2007

Nästan läskigt tyst...

Vlapparna börjar verkligen vara vuxna för här är lugnt och tyst trots att lillasyster är på besök hos Hasse. Lite har de förstås härjat runt och busat, men mest har de varit nyfikna på vad jag gör. Tage håller sig gärna på sin kant, men syskonen hänger ihop och efter mig. De trivs ihop men Hasse blir väldigt sotis när jag gullar med Storma. Då ska han minsann upp i knät och pussas och visa att det är hans matte och ingen annans...

Under övervakning av småttingarna har jag laserat den billiga Silvansoffan så den ska stämma bättre ihop med våra andra utemöbler. Och så har jag gjort plats för expeRten i arbetsrummet och fortsatt det till synes ändlösa arbetet med att tömma köksskåpen. Vi har för mycket prylar helt enkelt! Rensning pågår, är det någon som vill ha en mixer?

Men nu ska jag ta ut bestarna...

Inga kommentarer: