torsdag 22 oktober 2009

Nöff nöff och snark snark!

Smarta L8 tipsade om ekologisk kost i samband med vaccineringen för att minska kvicksilverintaget, det hade jag inte tänkt på! Och smarta lillasyster har bidragit med en hel del intressanta länkar. Inte för att jag känner mig helt säker nu heller, men jag har iaf ställt ytterligare frågor till läkemedelsverket och hoppas på svar. Krisinformation hade inte svar på frågorna, och den här gången erbjöd de sig inte att ta reda på det och ringa upp heller. Fortsättning följer (hoppas jag).

Martin messade idag att han tar med grabbarna på en spontanutflykt till K-holm och kommer att övernatta. Visst kommer jag att sakna dem alla tre men jag kan ändå inte låta bli att inombords upprepa - jag får sova en HEL NATT!!! EN HEL NATT!!! Erfarenheten säger visserligen att jag kommer att vakna till ändå ett par gånger, men hoppet finns ändå där. Och kanske är det ändå liiiite bättre för sömnen att vakna till av sig själv än av någon annan?

En HEEEEL natt!

Inga kommentarer: