fredag 2 oktober 2009

Beslutsångest

Oahhh. Jag fick just mitt poängutdrag från SAS EuroBonus... och efter en snabb titt i shoppen upptäckte jag att jag skulle kunna beställa en Big Digger.

Nu är frågan om jag ska vara förståndig och använda poängen till en resa längre fram (de gäller till 2013) eller slå till på en egentligen onödig men troligen jätterolig pryl. Jag minns själv att jag önskade mig en grävskopa, för de på dagis var alltid upptagna, och den här modellen kan man ju åka på och allt. Å andra sidan har han ju redan två sparkbilar så det känns egentligen väldigt onödigt med en till...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sparkbil och sparkgrävskopa (som dessutom är snurrbar!) är ju heeelt olika saker. Klart grabben (och du ;-)) ska ha en grävskopa! Mer bus till folket! blir min röst.
:-) malin

Unknown sa...

Big digger it is! Elmer hurrar!