tisdag 18 mars 2008

Två månader

Jag inser att den här bloggen blir mer och mer intressant för var dag. Därför överväger jag att låta bli att skriva om att Leo idag sparade blöjor (miljömedveten kille!) genom att bajsa direkt på skötbordet...

Den prestationen är dock ingenting jämfört med det faktum att han just somnat i vaggan! Han har ju sovit där förut men aldrig somnat. Men nu testade jag medan jag knöt på mig sjalen och eftersom han var lugn fortsatte jag vagga och sjunga det vanliga la-la-la. Ögonen blev mindre och mindre och nu sover han faktiskt. Trots att jag sitter vid datorn! :-)

För att fira har jag nu unnat mig en halv kopp kaffe. Han har ju reagerat på kaffe förut (tror vi iaf) men det var innan magdropparna så nu tänkte jag chansa. Håll tummarna!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag tycker du ska införa en etikett som heter kort och gott "bajs" :-)