onsdag 19 mars 2008

Två dar i rad är en vana, eller?

Lillprinsen fortsätter med sin nyfunna och mycket goda vana att lugnt och fint ta en förmiddagslur i vaggan. Visserligen bara en halvtimme, men jag hinner duscha i lugn och ro och sen håller han sig på bra humör tills lunchpromenaden i vagn. Jag hoppas innerligt att det är en vana han tänker fortsätta med! Nog för att det går bra att söva i sjalen också, men det är liiiite svårt att duscha utan att han vaknar ;-)

Ute växlar det mellan hagelliknande snöfall, lappvantar och solsken. Just nu skiner solen och Skruttas sover fortfarande i vaggan efter långpromenad med Tage och därefter promenad till Tempo för att hämta ut paket.

För övrigt stör jag mig något oerhört på reklamen för ett flytande kosttillskott. Jag kommer inte ihåg namnet på produkten men deras slogan är "Försök hitta ett bättre kosttillskott!". Ja försök, för den här är uppenbarligen kass!

Dessutom är Sisters nya reklam också ohyggligt irriterande: tre tjejer som dricker te och att den ena tjejen med fingret tar lite grädde från en bakelse är tydligen ohyggligt crazy. Undrar om Silverstedt någonsin hört talas om att man kan spela över.

Funderar på att byta namn på bloggen till "Bajs, bebis och (b)eftermiddags-tv".

(dagens bajsblöjestatus hittills: 2 st, inga läckage)

Inga kommentarer: