tisdag 20 mars 2007

Dagens evenemangstips!

Om ni bor i Stockholm, gå och se Avenue Q! Jag fick tips om den av kollegan E i höstas och råkade komma ihåg det för några veckor sedan. Då passade jag på att boka biljetter direkt, vilket inte var så svårt. Salongen var nog bara halfull, men det beror inte på att den var dålig!

Tvärtom var den jättebra, både rolig och tankeväckande. Fast mest häftigt tyckte jag nog var hur de hade löst allt med dockor som spelar mot riktiga människor, och hur bra "dockförarna" var. Vi satt på tredje raden så vi såg allt väldigt tydligt. Kan tänka mig att det blir en annan, mer muppet-lik känsla om man sitter längre bak.

Gå och se, men ta inte med eventuella barn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var och såg Avenue Q igår, och jag kan bara instämma - den var fantastiskt bra! Förtjänar verkligen en större publik.