onsdag 19 januari 2011

Semester mitt i alltihopa!

Imorgon ska jag till plugget för vår första work shop. Spännande, spännande! På eftermiddagen måste jag dock smita tidigare och åka ut till Arlanda. Jag och Martin åker till Tel Aviv för att bada i döda havet, gå på marknad, kolla in stan i allmänhet och i synnerhet gå på bröllop! Väldigt spännande, även om jag inte riktigt hunnit med mentalt. Tur att M bott där och har koll på vad vi ska göra och se, för jag har aldrig läst på mig så lite inför en resa. Men kul ska det bli!

Det blir första gången vi är borta från barnen såhär länge, men mamma och pappa håller ställningarna här hemma så det ska säkert gå bra. Tage har fått åka på semester till farmor och farfar, så han har det defenitivt bra. Jag missar ett par dagar av utbildningen tyvärr, men det ska nog gå att ta igen. En kursbok och några stenciler ska få följa med på flygresan. Hittills känns allt så intressant att det mer känns som nöje än plugg att läsa :-)

Inga kommentarer: