fredag 17 augusti 2007

Åååååh, trikå!

Igår hämtade jag mammakläder hos H. Dels sådana som tillhört syster och kusin, dels sådana som H köpt. Förutom att hämta två rejäla kassar fick jag också gosa med Anna, äta thaimat och rabarberpaj. Och babbla förstås ;-)

Idag har jag på mig ett par av byxorna och det är helt underbart med mjuk resår i midjan! Nog för att jag kunnat få på mig en del av mina vanliga byxor, men särskilt bekväma har de inte varit de senaste veckorna. Dock måste jag fortfarande köpa minst ett par brallor till, eftersom jag var för bredhöftad för hälften. För att inte tala om nya bh:s... jag fasar redan eftersom favoriten Debenhams inte finns kvar. Det var det enda ställe jag vet som hade rätt storlekar till överkomligt pris. Men det kanske har blivit bättre på vanliga butiker, vad vet jag?

Nu plingade micron och jag ska sätta fart mot köket. Är ännu hungrigare än normalt och måste äta kvällsmacka innan jag lägger mig (om jag inte ska bli tvungen att gå upp mitt i natten). Men det är visst en tillväxtperiod nu, så det förklarar ju saken. Knodden vill ha käk!

Inga kommentarer: