tisdag 7 augusti 2007

En liten Dennis?

Intet nytt från bästa L och i nuläget betyder det troligen att saker och ting börjat hända. Jag pratade med henne igår kväll, då de tagit sig ut från patienthotellet för att äta palt och mjukglass (dock ej ihop hoppas jag). Sen dess har jag inte hört nåt men kollar mobilen med jämna mellanrum :-)

På egna magfronten börjar det bli tydligare och tydligare, framför allt på kvällarna. Mest är det väl formen som har förändrats för jag kan fortfarande ha de flesta av mina byxor. Visserligen sådana som förut krävde skärp, men iaf.

Dock har jag sakta men säkert börjat dras in i coca-colaträsket. Jag kan ju som bekant inte få i mig kaffe mer och trots två koppar svart te så kommer huvudvärken krypande framåt eftermiddagen. Och därmed cocacolasuget. Jag som så gott som aldrig dricker läsk i vanliga fall tycker inte det känns riktigt bra, men ibland blir det ändå en promenad till 7-11. Huvudvärk har jag oftare än vanligt också, men jag misstänker att den kommer från spänd nacke och att den därmed ska bli bättre nu när jag börjat träna igen.

Japp, du läste rätt: jag har kommit igång efter ett låååångt uppehåll sedan min personliga tränare hade den dåliga smaken att flytta till Solna. Nu har jag dock hittat en ersättare i Ceasars matte och förra torsdagen var vi och simmade. Oj vad skönt och välbehövligt det var! Imorgon ska vi gå på djupvattengympa och om jag minns rätt så är det en jättebra ledare så man darrar i hela kroppen efteråt!

Inga kommentarer: