onsdag 21 februari 2007

Tro mig, jag har försökt

Jag har gett det flera chanser men nu kan jag ärligen konstatera. Brysselkål är inte gott. Jag gråter dock inte blod över detta eftersom vännen L läst någonstans att man är finsmakare om man inte gillar brysselkål. Och att vara finsmakare är något jag kan leva med ;-)

Nu har jag packat ryggsäcken och laddat kamerabatteriet. Imorgon blir det vidrigt tidig morgon och inte kommer jag hem förrän på fredag kväll. Men det blir nog ett roligt jobbuppdrag tror jag. Norrut, även om tornedalingen i mig säger PAH! åt att det skulle handla om "norra Sverige".

4 kommentarer:

Ina sa...

Jag gillar inte heller brysselkål.

Men jag har börjat tycka att blodpudding är okej.

Anonym sa...

Hurra! Jag är en finsmakare!

Anonym sa...

Ina: Blodpudding är jättegott! Och pölsa!

Ina sa...

Pölsa älskar jag också!!