tisdag 27 januari 2009

Det här inlägget finns inte

Man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken så jag viskar väldigt försiktigt: tre nätter i rad har Leo sovit fem timmar utan att vakna! Natten till idag behövde vi dessutom inte byta blöja (har fått göra det vid elvatiden) utan han sov från ca halv åtta (bara små uppvak och somnade om snabbt) fram till halv ett då han fick komma över till vår säng och slurka från båda sidorna. Sen vaknade han inte förrän strax före sex!

Enda nackdelen med att han sover bättre är att det innebär tidigare morgnar. I söndags fick jag masa mig upp halv sex (Martins tur att ha sovmorgon). Men jag känner mig ändå piggare jämfört med när jag vaknade varannan till var tredje timme natten igenom.

Håll tummarna för att det fortsätter såhär.

1 kommentar:

Ina sa...

Jag håller tummarna!