onsdag 6 februari 2008

Dags för eftermiddagsvila...

Efter ett par lugna och fina dagar är lillprinsen gnärkig och vill bara sova om han är i vagnen eller gungas i mjukliften. Efter lunchpromenaden med T brukar han fortsätta sova inne men idag vaknade han nästan på en gång när vi kom in, fast det märktes att han fortfarande var trött.

Till sist kom jag på att testa bärsjalen, som vi nästan glömt bort att använda. Nu sover han som ett lamm och den upprätta ställningen har hjälpt honom rapa ett par gånger också. Vi misstänker magknip eftersom han varit orolig och gasig hela natten. Jag hoppas han mår bättre efter en längre tupplur. Själv ska jag nog också göra honom sällskap, bara han nu fortsätter sova fast jag lägger mig ner...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå lillprinsen, hoppas magknipen är borta nu. Be M ta kort på er när du har bärselen på dig, ser nog helt underbart-gosigt ut.

Kram
A

C sa...

Nu får jag sääärpa mig lite. Jag är inne på den här bloggen tre gånger om dagen för att se om du uppdaterar med något fint från nya livet. Herreguuuu Pocks gör något annat av tillvaron! Tids nog kommer det ju! ;) (betyder det att jag har för lite att göra). Det är hursom JÄTTEFINT att läsa hur ni har dt och hur det går. Stor kram från Odis