måndag 21 februari 2011

Inställd lektion...

...men å andra sidan mer pluggtid. Jag pendlar mellan ett och noll - totalpanik för att inte hinna lära mig allt inför tentan (vad var skillnaden mellan sulcus och fissurer nu igen? Och vad gör pons och medulla?!) och ett (förnekande?) lugn som säger att jag kommer att fixa det. Förmiddagens självstudier säger iallafall att det är det sympatiska respektive parasympatiska systemen som talar. Nu gäller det bara att minnas det också ;-)

Sen måste jag även få in i min lilla hjärna att man inte måste ha alla rätt för att få godkänt. Har inte så lite svårt att begripa det.

L pratade förresten i sömnen i natt igen. Långa haranger där det mesta var obegripligt, men en sak upprepades om och om igen: det är bara min!!!

1 kommentar:

s sa...

Haha! Synd att det inte finns en "gilla" knapp här för då hade jag klickat på den :)