tisdag 21 april 2009

Deklarera mera

Jag hostar fortfarande och låter som jag druckit alldeles för mycket whisky (vilket inte är fallet). Men trots att jag därmed blivit förhindrad att ge mig ut och springa så har jag varit duktig ändå. Deklarationen är korrigerad (hittade fel i löneutbetalningen!) och inskickad, inklusive blanketten för lägenhetsförsäljning. Det hjälper att ha en man som har ordning på papprena när man ska leta tillträdesdatum, försäljningsdatum och annat tjafs ;-)

Sen har jag dessutom gått igenom en gammal låda med papper, sorterat in i pärmar det som ska sparas och återvunnit resten. Good girl, very good girl.

Nu återstår bara att fylla i FL-dagar som jag släpar efter med. Det är ett helsicke när jag jobbar så olika.

Har jag nämnt att jag hatar papper?

Inga kommentarer: