fredag 27 mars 2009

Skit också!

Jag råkade just radera ett helt GÄNG bilder från NZ eftersom de hamnat i en annan bildmapp medan jag hade NZ-simkort. Väldigt irriterande, även om det bara var mobilbilder och inte från stora kameran. Varför inser man alltid sånt precis när man klickat på radera?!!!

Jag som bland annat tänkt lägga ut en bild på den fantastiska caféföreteelsen "fluffy". När man går på café där borta kan man nämligen beställa in en sådan, vilket består av en liten espressokopp skummad mjölk. Man kan få den med kakao, socker och chokladsås men Leo fick sin "plain". Perfekt som ett litet mellanmål/sysselsättning och väldigt väldigt gulligt. Ibland fick man en liten kaka på fatet också.

Konstigt att det inte har dykt upp i Sverige än, så mycket som vi fikar! Eller så har det dykt upp men jag har missat det... det var inte direkt igår jag var på café här hemma ;-)

Inga kommentarer: