torsdag 12 mars 2009

Leo i kostym och slirre...

...nja inte riktigt. Men idag (på min egentligen lediga dag) har jag och Leo suttit i möten i princip hela dagen! Jag var inte tvungen att vara med men ville väldigt gärna så vi testade och det fungerade alldeles utmärkt. Han lekte och for runt såklart men inte så det störde. Två minirussinpaket gick åt, plus att han fick leka med en förlängningssladd (ej ikopplad såklart) förutom de femtielva leksaker jag hade tagit med. Mellan möte två och tre passade han på att sova middag och för att han skulle få lite lugn och ro rullade jag in honom i VDs rum eftersom han inte var på plats. Efter den upplevelsen kommer han väl få divalater och vägra sova på uteplatsen som han brukar ;-)

Efter jobbet mötte vi M och Tage (som fått vara med M på jobbet idag) och åkte hem gemensamt. Riktigt mysigt, men imorgon ser jag fram emot en riktigt lugn hemmadag. På sin höjd kanske vi åker lite pulka.

Annars har jag många tänkta inlägg i huvudet men väldigt lite tid och ork att sitta vid datorn. Jag har tänkt lägga in fler bilder från NZ, om inte annat så för att hålla minnena vid liv för mig själv. Det känns redan som evigheter sen vi var där.

Inga kommentarer: