torsdag 24 mars 2011

Vågar man säga vår?

Okej att det har varit väldigt kalla vindar, men SOLEN är tillbaka. När Flora sov middag satt jag på bänken utanför porten med en (ljummen) mugg kaffe och läste om anknytning. Om neuropsykologin var intressant så är utvecklingspsykologin superintressant!

Egentligen skulle jag haft föreläsningar hela dagen men de blev inställda på grund av sjukdom. Tack och lov kollade jag mejlen igår och fick reda på det, så vi bytte och M fick jobba idag istället. Jag hann som sagt med att plugga lite grann och förutom det tog jag och F en promenad till Rusta-butiken som öppnade idag. Jag fyndade nya gummistövlar till både mig och Leo, samt Tupla. Den som inte vet vad det är har a) missat något och b) förmodligen inte varit i Finland.

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Tupla var mitt absoluta favoritfinskgodis, var inte så förtjust i mjuk lakrits och tjärpastiller :-)