måndag 16 juli 2007

Nollsjua

Igår vinkade vi hejdå till en höggravid kusinfru och åkte tillbaka till stan med förhoppningen att familjen nästa gång skulle bestå av tre personer istället för två (plus en hund, två katter och tjugotusen höns förstås).

Idag fick M ett mess som tillkännagav att de fått en liten tjej natten till idag! Gissa om vi längtar till helgen då vi får hälsa på?!

Lite irriterad på mig själv är jag för att jag var övertygad om att det skulle bli en pojke, men det är smällar man får ta :-) Som tur är har jag precis blivit klar med ännu en tårtmössa (och påbörjat en ny utifall vännen L också begåvas med en flicka) så det finns en fix och färdig, den ligger på tork efter tvätten.

Bättre rapport från semestern kommer senare. Nu ska jag återgå till jobbet. Det går seeegt och jag hade nästan glömt lösenorden till vår databas. Inte blir det bättre av att vi är väldigt få här också, så jag ska täcka upp för några andra kollegor. Men, men, veckorna lär gå fort iaf!

Inga kommentarer: