måndag 23 juli 2007

The Itchy & Sneezy Show...

Skumma saker som jag antar hör ihop med graviditeten eftersom jag inte brukar vara sån i vanliga fall:

1: Insektsbett kliar som SATAN. Just nu har jag ett bromsbett på benet och ett i armhålan. De är från i lördags och söndags men jag håller fortfarande på att klia mig fördärvad. Förut brukade bromsbett göra ont just när man fått dem, men sen kändes ingenting alls.

2: Jag nyser oprovocerat flera gånger varje dag. Först trodde jag att en förkylning var på väg men det händer inget mer än nysningar. Jag kan i vanliga fall nysa av starka mintgodisar och tuggummin, men nu behövs inget alls för att jag ska sätta igång.

Dessutom har midjan börjat försvinna! Jag upptäckte det härom dagen då jag hade kjol på mig och den hela tiden gled upp och satte sig under revbenen. Tur att jag hade tights under! :-)

Inga kommentarer: