tisdag 25 oktober 2011

Avdelningen studieskryt

Höstens kurser är väldigt korta och därför hann jag skriva ny tenta innan jag fick resultatet från den förra. Det känns lite förvirrat, men samtidigt trevligt eftersom jag (på håret) lyckades skriva A! Det hade jag inte väntat mig på neuropsykologin, men jag kan uppenbarligen mer än jag tror. Dessutom var det hemtenta, vilket känns mer som min grej än salstenta. 

Men hur roligt det än är att få ett A så är jag nästan ännu gladare åt att få godkänt på statistiken och alltså slippa restuppgifter där. Det var bara en pass/fail-grej, men jag räknade nästan med att få rest eftersom jag hörde att det var flera som fick det. Mariginalerna var fullklottrade med kommentarer på saker som var fel eller behövde förtydligas men tydligen klarade jag mig över gränsen iallafall. Puh! Nu tänker jag glömma ALLT vad siffror är till nästa gång det är dags...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, väl pluggat! / L