fredag 17 juli 2009

Zzzznark

Normalt sover Leo ungefär en timme mitt på dagen, men ibland får han för sig att sova längre. Som idag, då han passerat två och en halv timme utan att göra en min av att vakna. Det börjar bli på gränsen till vad som antagligen är ok att sova på dagen, men det är väldigt varmt så jag antar att han behöver det. Särskilt som han inte vaknat nu, trots att jag både bloggar och dricker te (brukar räcka med det ena för att han ska vakna... som om han hade en liten radar för sånt).

Både bilen och min rygg har strulat så därför är vi inte på torpet som vi hade tänkt. Martin har dock troligen fixat bilen, för efter byte av ett relä rullar den snällt igen. Ryggen mår också bättre, efter ett naprapatbesök i morse. Leo satt i vagnen och åt russin och dinkelpuffar medan jag blev mycket hårdhänt knådad. Nu är jag öm, men ändå mycket bättre. Igår kunde jag inte lyfta alls så då fick Martin stanna hemma från jobbet. Lite mer tid så ska jag nog vara bra igen!

Imorgon räknar jag med att vi drar till torpet (om bilen och ryggen håller!) och på måndag åker vi till GBG för att hälsa på familjen Ö i sitt nya hus. Det ska bli riktigt skönt med semester! :-)

Inga kommentarer: