lördag 6 juni 2009

060606

Den treåriga bröllopsdagen har vi firat på olika håll. Jag genom att jobba (åkte hemifrån vid nio och kom hem när småkillarna precis somnat) och Martin tillsammans med J-kusin och kidsen. Ett lite udda upplägg.

Jag hade en helt ok dag, med bland annat nationaldagssång ute i skogen, men har tyvärr missat två milstolpar i Leos liv. Dels har han åkt rutchbana själv första gången (klättrat upp och sen vänt sig med rumpan före och åkt på mage ner), dels har han premiärklippt håret! Man kanske kan tro att vi snaggat honom sen start, men sanningen är att han helt enkelt inte har mer hår än så. Nu hade dock nackhåret börjat bilda en gles men tydlig hockeyfrilla så det var dags att jämna till frisyren lite. J-kusin fick givetvis den äran och passade på medan han koncentrerade sig på att äta äpple. Jag har inte sett resultatet eftersom han sov när jag kom hem, men jag är säker på att jag kommer se skillnad även om hon hävdar att det knappt syns ;-)

3 kommentarer:

Hanne sa...

Grattis med gårsdagen! A har också fått ny frisyr, en riktig fin bob måste jag seia ( - til å være klipt i badekaret med vått hår, alltid like spennende å se når det tørker)

Anonym sa...

http://www.tradera.com/Coolt-Faret-Shaun-Ryggsack-Wallace-Gromit-Barn-vuxen-film-auktion_93535858

s sa...

Grattis på årsdan! Jag kommer ihåg bröllopet och midnattssolen kl 3 på morronen som om det var igår! Helt galet!! :D